注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

sweet potato~

在路上~!

 
 
 

日志

 
 
关于我

蒲菲不妨食过份..出猫5好太高分!.. ...BY:尐番

网易考拉推荐

12.7  

2008-12-07 22:37:26|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

上个星期五..very busy~..

早上晨甘早就起身.参加校运会开幕式!.

着住件班服.真系冻~/.

 

9点几有比赛.三级跳!..

点知甘5好彩..冇做好热身..搞到膝头哥..整亲.痛~!

跟住后来就..3跳都fail~..冇办法啦.

仲有想讲就系..D人真系very 劲.~!

劲到爆炸.~

13米几..乜概念..

 

下昼个110米栏又泡汤了..

不过都遇左噶啦..个栏甘高..MD..!!

 

晚黑有个校庆..本人..甘大个仔..第一次过校庆.

本人第一次着正装.!..

师兄话我着正装个样好型喔..开心.!

不过个晚会真系几好睇...都冇浪费我地甘多时间去搭个台.

晚黑miss 胡生日..寿星女话要去唱K喔..边敢5去丫~..

so ..个晚就甘冇番到宿舍.又做左次夜不归的坏孩子.!!

个晚miss 胡好似成晚都5开心甘..唉~!

开心D啦...miss 胡...there's a beautiful fish in the sea!..

dear抱住我训左成晚..哈哈.辛苦呢!..

你就爽啦.搞到我冇觉好训..傻瓜.不过冇所谓啦..

第二晚训得仲好...

 

跟住寻日番左我婆婆度!..

真系爽.每次番去都有靓汤饮~..

仲煮左D好好味既送..!!

5得..一定要多D番去探你先得..哈哈!..

今个星期因为太忙了.导致..约好睇牙医都冇睇到添..~!

算啦...忘记距..hoho!

 

 

                  BY:老哥哥

  评论这张
 
阅读(41)| 评论(6)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017